comel sangat .

Thursday 25 October 2012

yes , here , now . done with the third semester .

assalamualaikum w.b.t

heyhh , ya Allah , lamenye tak tengok , tak godeh blog nyy . bersarang dah blog nyy :)
hee . biasa lahh . study kan ?
okay , now , nak cakap . saya sudah bebas , bebas , bebas ......


nampak tak ? macam nak terbang kan gaya nye ?
hahaha . nampak taw macam dah bebas tuu . 

now , this entry , I'm done the third semester .
alhamdulillah , ya Allah . Kau telah permudahkan segala urusan hambaMu disini . 
terima kasih Ya Allah . 
okayy , setelah aku berhempas pulas dalam semester yang sangat pendek ny , akhirnya , 
aku berjaya jugak . 
assignment , assessment , quiz , test , midterm , common test , 
lastly , final . 
yeahhhh , done ! 
okayy , baru lha sedar dah setahun lebih kat Melaka ny haa . 
hikhokhikhok 
pejam celik , pejam celik , tonggeng terbalik , tonggeng terbalik ,
dah tinggal setahun lagi kat Melaka ny . maybe lhaa ! maybe still dok Melaka again after this . 
hohoo . mane lha tauw jodoh tuu ade dengan orang Melaka kan ?
heee :) gatai naaa . ade setahun lagi nak tempuh nyy . 

haaa , balik lha balik kat cite semester ny . banyak rase nye nak cite . kang post pepanjang tak gune gak .
buad entry ke entry lha ye ?
by the way , to all my coursemate , tahniah !
sebab kite berjaya habiskan semester ketiga kita ny kan ?


KITAKAN KELUARGA .
aku tak join event ny . sorry yop . heee . 
but , just say well done babe !
tahniah okayy ?
aku sayang kaurang taw . 
event ny ade yang cakap penyambung ikatan sebuah keluarga . haha . 
tapi ade gak , angin , sang bayu yang membawa khabar , event ny penyatu dua hati . event penemu jodoh . 
hahaha . gitu ler gamaknye . hok alohhh . heee :D
ikut kaurang lha ye . yang tu aku tak masuk campur . ngee :D

kalau terkadang tak nampak kaurang atau tersombong dengan kaurang , minx maaf .
kekadang kerabunan itu menjadi penghalang . maafkan saya . 
then , kaurang kaurang yang terserlah kesombongan nye tuu , harap kurang kurang kan lhaa . 
duduk satu kolej , tiap tiap hari jumpa , tapi , ayat kasar lah ea , buat muka 'taik' dengan aku . 
salah orang nak buad muka 'taik' . aku pon boleh buad gak .
orang cakap biar orang buad kite , jangan kite buad orang kan ? 
tapi kan ? dah macam orang gila taw senyum sensorang . hahaha .
tape lah . lantak kaurang lah . dah besar kan masing masing . :)
yang penting aku sayang kaurang taw. hikhokhikhok . 

hope kaurang leyh stay dengan our TECH-NOM . 
kaurang sangat GILE ! loveyou all .
salah silap harap maaf yea :)
jumpa semester depan okayy ? 
I'll miss you all . 
take care there , here , and everywhere . 

this things that you and me and all have in this *awesome semester . 
hikhokhikhok . 

INTERPERSONAL COMMUNICATION


COMPUTERS AND INFORMATION PROCESSING 

saye punye fotostat jee . hikhik . 

ISLAM DAN PENGURUSAN  (CTU)

nampak tak ? paham dah kan . sedih taw . :'(
mane pergi tah buku tuu . 

ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES (BEL)

bel semester ny *awesome . heee :)

RECORDS MANAGEMENT FOR OFFICE PERSONNEL

saye tak beli buku text ! haha . slide show note je mampu . haha

EXECUTIVE NOTE TAKING

rintas . ringkasan pintas okay ? haha . macam senang , hakikatnya ? arghh !

KESATRIA NEGARA III (KOKO)

hahah , yang ny aku tatauw cane nak dapatkan gambar baju kaurang . hee
so , buad ny jelahh . hee :)
rindu en sahak tak nanty ? hikhik 

DONE THIS RIGHT ??
see you again . :)

tata ~

No comments: