comel sangat .

Wednesday 7 November 2012

night of barakah 2 ~


okay , agak agak boleh detect tak ape yang aku pegang tuu ? 

tu skrip taw . skrip telenovela . eeeh , banyak dy punye telenovela pakai jubah bagai . 
hahahah . aku pegang tuu skrip untuk kitorang nye drama . aku pon tatauw nak describe drama tu ape sebenanye . tapi pertandingan lahh . bukan lha drama . 
macam teater lha kowt . cenggitu lha gamaknyee . 

aku tak berlakonn lha . tak mampu . hahha
cume jadi yang suara latar kat belakang je kann .
so , tu skrip aku yang aku kne bace tu lhaa . 
even bertanding dua kolej je , macam fight je tengok . 
tapi , kolej kitorang dapat wat juri menangis . heee . 
hebat diorang nyy berlakon . 
ngeee :D

habuan nye? inilaahhhh . Alhamdulillah . :)

first place okayy ? medal untuk kolejj . 
dapat gak lha cop kan . hohoho . 
JOHAN . nampak tak tulisan tuu haa ?
hahha . thanks to God okayy ?

okayy lha . wakil MPP nak jugakk tuu . heeee :)
syafiqah gelarannye :)

the smallest student dalam class aku taw ! comel je dyy . hikhik
qilah name dyyy .

ny antara kembar kembar kecik qilahh dalam kelas taw . 
hehehhhehe . 
nano , cute , qilahh . 
selalu kena buli diorang nyy . sayang kaurang :)
ehh , yg tengah tengah tuu exco untuk OMAC taw . 
haaa , kau . jangan berani nak buli dy sangat . tak dapat cop nanty . hukhukhuk

okayy , yang ny antara yang berjaya memenangi anugerah pelakon pelakon terbaik taw . hikhukhikhuk . 
tahniah kaurang . 
to ain and syiraa , tahniah gak berjaya bersajak dengan bersungguh sungguh . 
sayang kaurang semua . 
:)

SEMOGA SEMESTER DEPAN BERJUMPA LAGI YAA !


No comments: