comel sangat .

Tuesday 11 December 2012

exco sukan , rekreasi dan kebudayaan .

assalamualaikum pembuka bicara .
blog ny macam dah nak bersarang balik . 
tergendala sebab karisma . alhamdulillah . 
dan insyaAllah , entry yang akan datang mungkin berkaitan karisma . 
entry kali ny nak cerita pasal tugas baru yang aku dapat . 
n jawatan ny lah yang aku tunggu tunggu selama 3 sem aku bergelar pelajar diploma . 

EXCO SUKAN , REKREASI DAN KEBUDAYAAN

yea , tanggungjawab baru dan tugas baru yang bakal aku galas untuk semester ini dan semester akhir ,
insyaAllah . :) 
walaupun aku tauw berat untuk aku galas tanggungjawab ny . 
tapi aku anggap ini satu cabaran untuk aku .
untuk aku berjuang demi fakulti .
walaupun aku pegang jawatan dalam fakulti , sudah cukup cabaran ini untuk digalas .
bukan mudah untuk seseorang memegang jawatan untuk sesebuah organisasi . 
berani dan yakin terhadap diri sendiri .
insyaAllah , aku yakin dan percaya bahawa aku mampu galas tugas yang diberi ini dengan sebaik mungkin .
insyaAllah . :D 


dengan ini , rasmi lah saya sebgai pemegang portfolio 
EXCO SUKAN , REKREASI DAN KEBUDAYAAN 
bagi sesi 2012-2013 .


kami lah barisan SEKRETERIAT MAHASISWA FAKULTI 
FAKULTI PENGURUSAN PEJABAT DAN TEKNOLOGI sesi 2012 - 2013 .

aizat , mira , wan , nieza , ulin , jah , botak , cutey , lilly , aizzad , arip , didiey , 
nad , halim , capix p-nut , syafiq butter , dea , aiso .

kepada mantan , terima kasih kerana memberi kami kepercayaan untuk menggalas tanggungjawab dan tugas akak akak dan abang abang sekalian . :D

hopefully dapat jadi sebuah keluarga bahagia macam ny :D 
comel kan ? ngee :D

dengan izin Allah , aku mengharapkan kami dapat menggalas tanggungjawab dengan sempurna dan berwibawa . dengan doa dari anak buah kami juga , kami mengharapkan agar dapat bersama sama menjalankan tanggungjawab ini seperti sebuah keluarga . 
aminn ya Allah .

No comments: